måndag 3 oktober 2011

Mammas Älskling

Idag har jag varit i farten! Va och shoppade lite smått till barnen.. Sen hittade jag ju en hel del till mig själv (inget ovanligt) så nu har jag mer på min inköpslista! Carro kom på besök på em, va jätte roligt med hennes sällskap! Känns som om ja måste va lite extra snäll mot henne efter allt hon fått skåda på förlossningen haha! Nu på kvällen lagade Kenneth en jätte god middag till oss alla!! Han är grym på att laga mat, synd att han gör det så sällan. Hur som helst så sitter vi vid matbordet och min underbara Theo säger till mig: - mamma, när jag inte är med dig... Då saknar jag dig! Och när jag är med dig, då älskar jag dig! Tårarna bara spruta!!!!! Hur kan en 3 åring vara så gullig? Jag har världens BÄSTA son!!! Älskar honom så det gör ont!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar