lördag 1 oktober 2011

borta bra men hemma bäst!

Idag har jag lekt Super-Mamma och fått det mesta gjort som jag eftersträvat! Putsat fönster, storstädat och handlat! Och då vill jag tillägga att jag även vart på bra humör, trots att jag haft 4 timmar mindre sömn! Vet inte om det var vädret som gav mer energi eller om det bara var känslan att va hemma igen? Familjen var ute på en promenad, köpte Latte och bulle och strosa runt lite på Söder ett tag, mysigt att inte ha en tid att passa och bara umgåtts! På eftermiddagen kom Kenneths mamma på besök, Theo tyckte det var jätte kul och det var en bonus att hon hade hunden med sig! Efter det lyckades jag övertala Kenneth att ta en sväng med Mc´n för det va ju kanon väder!!! Va även lite spännande att se hur jag skulle klara av två barn ensam.. Och det gick ju! Det är ju ett mysterium i hur man lyckas dela på sig själv som förälder och räcka till för två barn! Nu sover bägge och jag har städat av och plockat undan röran från dagen! I morgon blir det att göra en lista över inköp som faktiskt behövs hem och till barnen.. Sen att jag skulle behöva lite saker, det får vänta, Nu kastar jag in handduken för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar