måndag 10 oktober 2011

....

Ja, då var det måndag igen då! Kenneth lämnade Theo på dagis och åkte sedan och jobbade, va faktiskt mysigt att bara vara hemma och gosa med min lilla plutt! Upptäckte oxå att vår trogne vän Diskmaskinen har gett upp?! Det är en stor sorg i mitt hjärta att jag ikväll måste handdiska allt i den haha!!! Får åka och köpa en ny senare i veckan för jag klarar mig verkligen inte utan.
Max & jag gick sen och hämtade Theo på dagis, jösses vad förkyld han är, har knappt någon röst! Pedagogerna berättade även att de upptäckt vattkoppor på förskolan, JIPPI!!!! <---- Det hade jag sagt för ett halvår sedan MEN inte nu när jag har 2 små att se efter haha!!! Vi får väl se, jag tror mitt barn är imun mot denna barnsjukdom..

Nä nu ska jag göra julklappslista till alla medlemmar i familjen, har redan uppnått en summa på 3000 och då har jag bara hittat saker till alla barn som vi ska inhandla något till.. har även hittat barnkläder för ca 3000 ...och jag vill gärna ha en varm vinterjacka iår och dem är ju inte billiga!  (inte dem jag kikat på iaf) ska nog börja panta flaskor om jag ens ska kunna uppnå hälften av allt jag vill ha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar