lördag 3 november 2012

Alissa Guernsey

Idag fick jag insyn i det värsta jag någonsin kunnat tänka mig, ett barnmord i USA som är bland de värsta. När jag gick in för att läsa så får man se bilder och detaljerad information.
Denna lilla tös blev 16 månader gammal och dog av misshandel, eller rättare sagt tortyr!
Jag har nog aldrig mått så illa av något som detta!
Jag lider med denna tös!
Att ta ett oskyldigt barns liv, då tycker jag att avrättning är ok!
Jag ser på min lilla Max och kan inte tänka mig hur ett så litet barn ska förstå varför någon slår och slår och sliter ut håret som på lilla Alissa. Och stackars mamman som lämnade över flickan till en släkting pga att hon förlorat sin man i en olycka..

3 månader var allt det tog för att Skäcka flickans liv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar