måndag 26 december 2011

Boring

Ligger i sängen och kollar lite allt möjligt, jag är på riktigt dåligt humör idag! Min sambo gör mig tokig och jag bara tycker synd om mig själv!!!!! Jag skyller allt på hormonerna, går inte ner ett jävla dugg i vikt och jag ser ut som en ful tellitubbie! Tyckte riktigt synd om min mamma som får ta del av mitt underbara humör idag. Att jag tittade på Victoria secrets modevisning gjorde verkligen saken bättre. Just nu längtar jag till att åka till min mamma i värmen ( inte för att det är speciellt kallt här) men lite miljöombyte är ju underbart! Måste ringa och avboka frisören imorgon vilket jag verkligen inte ville men jag lovade min mamma... Om jag klarar av att inte handla något på en HEL månad så ska jag få något jag verkligen längtar efter! F.Y.I så har jag imponerat mig själv och kollat upp varför stormar har namn... Så tråkigt, jag vet. Men jag hittade en roligt bitter tråd där folk påbörjat denna diskussion och "någon" givetvis kastat ut frågan, varför heter inte stormar Muhammed eller Achmed!? AHahaha!!!! Trumvirvel!!!!!!!!! Jag hade kunnat skrivit så många roliga kommentarer på det (speciellt eftersom jag är rent ut sagt Evil idag). Nu känner jag mig lite gladare, god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar