söndag 25 september 2011

Sunday bloody sunday"...

Familjen vaknade allihop på rätt sida, åt en mysig frukost och sen va det dags för Familj-gympa med familjen Lind/Lindholm!! Va jätte roligt att träffa min själsfrände och nytillskottet i deras familj! Vad man ser tillbaka på mycket när ett barn blir till! Herregud, det va ju igår som vi satt på tunnelbanan och prata om att skaffa barn och vi var väl knappt 18 år!? Nu sitter hon där med 2!! Jag är så himla sentimental när det kommer till livet och allt som hör därtill. Människor och familj som sakta försvinner ur ens liv och nya som blir till! Jag hoppas jag aldrig tar mina barn förgivet och uppskattar alla små konflikter och underbara mysiga stunder man har tillsammans.. Ikväll har ag haft så himla mysigt med lilleman, byggt lego, tittat på film
Och även bråkat.. Han somnade på mig, den känsla man får att någon inte vill släppa taget om en känns underbar!!! Älskar honom så det gör ont!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Åhh förstår dig precis! Oändlig, villkorslös kärlek!!
    Tack för en super start på söndagen! Göres om snarast!
    kraaam

    SvaraRadera